Crackers Raw Vegan, Sarati si Dulci. Fara Gluten, Fara Zahar. #SarbatoriVegane

Craciun plin de iubire si compasiune, va doresc din suflet! 😘🙏💚
Si-am plecat sa colind prin ploaie, cu straița pregătită pentru nuci si mere! 😁🔔🔔🎀🎁🎶 Cu Bindy, vocea a 3-a 🙊🎅👽🎅
Dar inainte am lasat totul pregatit pentru zilele ce vin. Printre cele multe si bune, vegane ori raw vegane, va arat aici deliciosii mei biscuiti raw, dulci si sarati.
Fiindca alimentatia mea este exclusiv crudivora, iar partea vegana (gatita cu tratare termica) este pentru cei dragi, mi-am preparat minunate painici in deshidrator.
I-am scris Mosului ca am nevoie de o rasnita, una simpla, normala, ca la toata casa :)). Dorinta mi-a fost indeplinita, asa ca m-am pus pe treaba. 
Si-am macinat, am tot macinat, samburi cruzi de dovleac, de migdale, de nuci, de canepa, susan, chia si floarea soarelui.
Am amestecat apoi fainurile obtinute, cu sare dupa gust, pudra de usturoi, si apa cat sa lege pentru a obtine un aluat gumos, usor de modelat.
Intre doua bucati de folie de plastic, am pus pe rand cate o bucata de aluat, intinzand cu făcăleţul o patura cat mai subtire. Am decupat in forma dreptunghiulara, de stea si inimioara. O parte de aluat am condimentat-o cu cimbru, marar, o alta cu chimen, cealalta am lasat-o simpla.
Apoi in deshidrator, asezate in tavi, fara hartie de copt, fiindca nu sunt lipicioase deloc. Lasate la 38 de grade, spre a se usca, pana dimineata(aproximativ 12 ore). Au rezultat niste crackeri raw deliciosi, aromati, crocanti, perfecti langa salate, sosuri si supe crema crude.
Fiindca-mi doream si un desert special, pe langa perfectele "prajituri" fructe, biscuiti raw dulci cu migdale si lavanda am creat.

Ingrediente:
1 cana seminte crude de floarea soarelui
o jumatate cana curmale moi
1 lingura pudra de cacao cruda sau pudra de roscove
o jumatate lingurita scortisoara
un varf lingurita lavanda vrac pentru ceai(Dacia Plant)
Se mixeaza totul bine in robotul cu lama in S, in maruntitor. 
Asezati compozitia intr-un castron si daca nu e destul de gumoasa pentru a se intinde o patura, adaugati 1-2 linguri de apa. Framantati aluatul si intindeti o foaie ca mai sus, la biscuitii sarati. Decupati in formele dorite(eu am ales stelute) si decorati cu bucati de migdale, ori samburi de caju, nuca, stafide, susan. 
Deshidratati peste noapte sau mai mult, la 38 de grade.
Sunt deliciosi, sunt sanatosi, bunatati Raw Vegane, ale caror proprietati si beneficii pentru sanatate raman intacte. 
Fara Gluten, Fara Zahar. 
Peste puteti pregati o glazura raw, din cacao cruda, sirop de agave si ulei de cocos. 
Minunati pentru toti pofticiosii, care aleg ca de sarbatori sa-si bucure responsabil corpul!
Alegeti o alimentatie fara cruzime fata de animale, alegeti sa va hraniti sanatos, cu satisfactie pura! Schimbarea incepe din farfurie! De ce altfel, cand se poate VEGAN sau RAW VEGAN !?😁🎀🎁🙌🌍🤩🥳
P.S. Va recomand din suflet sa pregatiti Crumble cu Mere, Nuci si Scortisoara! Promit, desert light, extraordinar de buuun, apreciat de toata lumea! 🥰 
Reteta AICI .
                                                             Oh and #SantaIsVegan 💪 ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu