Prajitura Vegana cu Afine, Fara Gluten. Apa Enzimatica

Prajitura cu Afine, #faragluten.😋💜💚🧡
Prajiturile vegane sunt deliciase. Produc dependenta si in pregatit si in devorat. 😃     
Pentru blat:
 apox.1,5 cana faina de naut,
1 cana faina de cocos
 1 morcov ras
3 linguri ulei(de floarea soarelui presat la rece folosesc eu)
 2 linguri psyllium
 mai bine de jumatate cana zahar de cocos
bicarbonat stins in suc de lamaie 
2 cani apa
 Se amesteca bine toate cu telul, pana devine omogen. Daca e nevoie se mai adauga apa. Consistența blatului trebuie sa fie asemanatoare celei de chec. Se toarnă si se intinde in tava, peste hartie de copt. Adaugati afine (eu am avut la congelator). Se lasa la cuptor aproximativ 30 de minute, la 180°. Cand s-a rumenit bine blatul, e gata. Dupa ce s-a racit, pare prajitura cu budinca in mijloc. Se poate pregati si in varianta cu mere, capsuni, visine etc.💚 In borcanul urias, e o bautura pe care o pregatesc tot timpul. Asez fructele avute prin casa si diverse plante aromatice. De data aceasta am pus: prune deshidratate, mere, pere, portocale cu coaja,kiwi, mure, afine, fenicul, flori de lavanda. Am adaugat 4 litri de apa, am acoperit. Din cand in cand amestec. Dupa doua zile se bea apa. Azi am scos prunele si feliile de portocala. Au fost delicoase. Apa e aromata, parfumata, slab dulce. Se savureaza simpla, dar se poate adauga indulcitorul preferat. Eu prefer cateodata 1 lingurita de sirop de agave. 👍😊   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu