Tort Raw de Mere

A fost...tortul Raw pregatit de Anul Nou. 
Reteta am primit-o de la o prietena , iar din spusele ei , de fiecare data , mai aveam putin si ma aruncam in bucatarie, sa-l prepar. Placere suprema pentru copii , pentru adulti copii , pentru orice muritor , asa-mi zapacea gandurile Ioana . M-am hotarat abia la Sarbatori si rau imi pare ca nu i-am gasit gustul mai devreme.
Dar iata-l ! 
Am aflat ca e o creatie a Oliviei Steer , numitul " Tort cu mere al lui Negru Imparat " .  O placere !!! Felicitari Olivia ! (o fiinta de lumina ! )
Am avut un inceput de an , delicios de raw !

Blat:
- 400 grame de nuci pisate (sau 300 gr nuci + 100 gr fulgi ovaz)
- 2 linguri de ulei de cocos
- 2-4 linguri miere
- ¼ l-ta vanilie naturala
Crema:
- 20-25 mere frumoase
- 2 linguri miere ( in locul lingurilor de miere eu am adaugat sirop de curmale )
- 1 l-ta vanilie naturala
- 4-5 linguri tărâţe de psyllium
- o linguriţă de pulbere de scorţișoară de ceylon
- optional: 1 lingura seminte de in rasnite fin
Decor:
- nuci macinate, un strat subtire uniform, peste crema
Preparare:
Nucile si fulgii de ovaz se macina fin in robotul cu lama S, iar făina rezultată se amestecă bine cu mierea, uleiul și vanilia. Cu aluatul rezultat se tapetează o formă inelată de tort (de 28cm în diametru), tapetata cu folie alimentara, într-un strat subţire ½ cm. Merele se curata de coaja si de cotor si se proceseaza in robotul cu lama S impreuna cu mierea, tărâţele de psyllium, vanilia, scortisoara si semintele de in pana se obtine consistenta unei crème fine. Compozitia se toarna deasupra blatului. Peste stratul de crema se presara uniform un strat de nuci macinate. Se ţine la frigider minim 2 ore inainte de a fi taiat.

Eu am ornat tortul si cu bucati de ciocolata raw ...voi reveni cu reteta intr-o postare viitoare !

La multi ani magici ! Timpul Universului in culori sa-l cunoasteti !
Fiecare masa incepe cu un zambet !
Savurare placuta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu