Tort Raw Vegan cu Ananas si Capsuni

Delicios tort raw vegan cu ananas 😁💪🌳 
#veganworld

Blat :

 seminte crude de floarea soarelui, 1 lingurita psyllium(optional) si curmale (cantitatile aproximativ egale). Se mixeaza impreuna in maruntitor. Dupa ce s-au maruntit bine, adaugati 2-3 linguri de apa si amestecati. Trebuie sa iasa un aluat gumos, dar nu moale. In forma aleasa, puneti folie alimentara si presati uniform compozitia. 

Pentru crema.

Am folosit o tava mai mica de tort, asa ca mi-a fost suficienta o conserva de lapte de cocos. In blender se mixeaza o conserva mare lapte de cocos(Rapunzel), 300 g caju(nehidratat), 4-5 linguri sirop de agave. Mixati pana crema devine fina. Jumatate din crema(stratul alb) se toarna peste blat si se adauga bucati de ananas. Se lasa la congelator 30 de minute apoi se adauga al doilea strat, in care am adaugat 1 lingurita spirulina, o jumatate lingurita turmenic si o picatura esenta pura de menta(sau ulei de menta). Se adauga si al doilea strat. Pastrati in congelator peste noapte. Pentru a se servi, se lasa 30 min. la temperatura camerei, se scoate, se aseaza pe farfurie si se pastreaza in frigider. Merge asezonat cu mix de fructe, capsuni, fructe de padure, glazura de ciocolata etc. Eu am luat capsuni, fiindca am gasit foarte dulci. 
Sper sa va inspire!😘

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu