Crackers Deliciosi Raw Vegani, din Morcov

Inca descopar cu mare entuziasm si curiozitate savoarea Crackerilor raw. 
Mi-am oferit o provocare . 
Si-anume, aceea de a crea tot felul de bunatati raw vegane, folosind deshidratorul. Momentan folosesc un aparat cilindric cu 4 tavi de la Heinner, cumparat in urma cu ceva ani, dar imi doresc sa achizitionez un deshidrator profesional, dreptunghiular cu mai multe tavi...fiindca m-am indragostit de procesul uscarii alimentelor la 38-48 de grade, iar rezultatele sunt pline de savoare si texturi nemaigustate.
Crackerii din morcov sunt foarte diferiti de cei din faina de dovleac si alte seminte macinate(reteta AICI). Daca ultimii sunt consistenti, uleiosi si intens aromati, cu o textura mai fina, ei bine painicile din morcov sunt crocante, aromate, dar fara un gust predominant. Sunt mai light. 

Ingrediente:

5 morcovi medii 
5 linguri seminte de in alb
1 lingura seminte de susan
1 lingura seminte de chia
o jumatate lingurita sare
Curatati morcovii de coaja si dati-i prin razatoarea mica. Macinati in rasnita inul. Adaugati faina obtinuta peste morcovii rasi, apoi semintele de susan, chia si sarea. Framantati bine, pana la obtinerea unui aluat omogen, usor de manevrat, nelipicios. Daca e nevoie mai adaugati putina faina de in. 
Asezati pe rand cate o parte din aluat intre doua bucati de folie alimentara si intindeti cu facaletul peste.
Faceti o patura nu foarte groasa, dar nici foarte subtire. Desprindeti folia de deasupra si taiati in forme. Asezati in deshidrator( eu nu am mai folosit hartie de copt, fiindca nu erau deloc lipiciosi). Repetati procesul pana terminati aluatul. Lasati la deshidratat minim 12 ore la 38 de grade. Ii puteti roti din cand in cand.
Au textura unor chipsuri, dar sunt inediti la gust si foarte sanatosi!
I-am servit cu Brawnzica fermentata proaspata de migdale, avocado si masline. 
Festin Raw Vegan, in linistea casei, langa o lumanarica aprinsa, in timp ce afara prima zapada viscolita isi dansa fulgii. Parca lumea intreaga a adormit, iar eu am avut cateva clipe in tacere, pentru a savura deplin, hrana vie, povestea ei, informatia primita.
Este usor sa renunti la gustarile nesanatoase si sa le inlocuiesti cu Bunatati Raw Vegane. Ai nevoie doar de un deshidrator si de pofta! 
Alege si Tu Vegan!
Nu uita, orice masa incepe cu un zambet!
#GoVegan #AnimalFreedom #VeganWorld #HealthyWorld

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu