Cina. Salata cu Sos de Soia. Painici cu ceapa. Gluten Free

Numai Soarele lipseste din salata asta.🌞🌱😛 Gustul verii adica. Parfum e. Si inca cum se simte in toata casa.😁 Castravetii si ceapa fac povestea. Langa, am pregatit briose sarate din faina de naut, painici le zic eu, cu ceapa( fara gluten), avocado si preferatul, iubitul sos de soia tamari(de la Clearspring).🤭😋
Mi-am mai alinat dorul de vara. Fiindca azi visam numai frunze si fructe din gradina.😏 
#veganworld #animalfreedom #vinevineprimavara

Painici din faina de naut:

Cantitatile sunt aproximative. La 2 cani faina de naut(aprox.400 grame), 2 linguri tarate de psyllium, 2-3 linguri ulei de floarea soarelui presat la rece, 1,5 lingurita sare roz de himalaya, 1 lingurita condiment dulce solaris, 1 praf de copt( eu folosesc 1 varf lingurita bicarbonat stins in sucul de la o jumatate lamaie sau in 2 lingurite otet) si 1,5 cana apa. Se amesteca toate ingredientele bine cu telul. Trebuie sa iasa o compozitie asemanatare celei de chec. Se pun 2 linguri de coca in forma de briose, iar peste felii de ceapa sau tofu, ardei, pasta de rosii, masline etc, puteti pregati tot felul de variante. Se aseaza in cuptor, la 180-200 grade, pentru 30 de minute sau mai mult. Sunt foarte bune in orice context culinar. Bune si de luat rapid la mana, cand ti-e foame..Si-s foarte satioase. 
Sper sa-ti placa!
Alege Vegan!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu