Tort Raw Vegan cu Ananas si Kiwi

E unul dintre cele mai bune torturi raw zic eu. Tocmai din acest motiv, l-am ales pentru noaptea de Revelion. A fost foarte apreciat.
Blat:
1 cana samburi de nuca
1 cana samburi cruzi de floarea soarelui
1 cana curmale fara samburi
Se mixeaza ingredientele bine in maruntitor, dupa care se adauga 2-3 linguri de apa, apoi se mai mixeaza putin. Cantitatile sunt in functie de robtul pe care il aveti si in functie de tava, forma. Eu am folosit o forma cu diametrul de 30 cm. Puneti in frma folie alimetara, apoi presati compozitia gumoasa a primului strat. Asezati blatul peste tot, apoi presati-l cu  lingura, merge foarte rapid si uniform.
Crema:
2 pungi de caju crud(Aleso Lidl) adica 400 de grame caju crud nehidratat
o conserva lapte de cocos Rapunzel 400 ml
sirop de agave dupa gust, aprox. 4-5 linguri
Se mixeaza bine in blender caju-ul, conserva de lapte de cocos si siropul de agave, pana devine o crema fina. Apoi se adauga ananas si kiwi taiat cubulete. Amestecati usor crema cu fructele, fara a le zdrobi, apoi adaugati crema peste blat. Decorati dupa bunul plac si asezati in congelator peste noapte.Inainte de a-l scoate din forma lasati trtul o ora sa se dezghete. Dezlipiti folia si mutati-l pe farfurie. Eu am ras putina ciocolata raw peste, pentru decor. E fresh, e placere maxima! Imi pare rau ca nu am fotografiat o felie, pentru a vedea interiorul colorat, dar nu a apucat :)).
Sper sa va placa si voua!

Orice masa incepe cu un zambet!
Savurare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu